Alla inlägg under januari 2013

Av RedHotRussianPeppar - 1 januari 2013 07:05

Gott nytt år på er!

Mitt nyårslöfte är att våga mer. Köra lika hårt som jag har gjort men våga mer på det också. Mamma ringde ikväll och höll ett tal för mig där hon önskade att jag hade bättre självförtroende och att jag vid tolvstalget ska föreställa mig att jag jobbar i Bryssel och att jag från och med imorgon måste börja tro på mig själv. Jag missade nämligen en praktikplats på EU för att jag trodde att min franska var för rostig.. Istället fick en annan tjej i min klass platsen, som har precis samma utbildning och betyg, men som inte har läst franska. Hah, så typiskt. Och jag har ändå läst franska i 6 år. Känner mig som en misslyckad vädur ibland. 



Här är iaf en bild från kvällen.                                    

   




Och så en helt jävla underbar låt på det. Den är magisk. Att människor kan göra sådana underverk! Jag tror faktiskt att denna är min absoluta favoritlåt. Vilken röst! Vilken känsla.. Orgasminskt, helt enkelt! Det är sånt som tillfredställer alla mina sinnen på en och samma gång. Jag sträcker ut mig på min stora mjuka säng och bara lyssnar och svävar bort. Sen hade ju det inte varit helt fel om man var vuxen i 80-talets USA. 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards